-Analise da publicidade
Analizaremos un anuncio publicitario dun medio escrito, da televisión, dun blog,… usaremos os seguintes criterios:
Fase A- analise visual
- Que tipo de imaxen é?
- Encadre e angulo da imaxe
- Descripción do que vemos
- Que cores se utilizan e por que?
- Texto: describe si existe un eslogan ou texto do producto
- Producto ou logotipo: indica si existe e onde se atopa
- Ideas que quere mostrar o anuncio
Fase B-analise comprensivo
- Poboacion ou “target” o que vai dirixido
- Estratexia pola que opta a compañía( característica, prezo, a calidade,…)
- Refencia a competencia
- Resume nunha frase a idea coa que pode quedar un espectador que vexa a campaña
- Valoración persol do anuncio
Desenrrolo: 8 de marzo e 14 de marzo
Prazo de entrega: 15 de marzo ten que estar subida no blog
Fase A: analise visual
- E una fotografia dun anuncio.
- É un encadre lineal xa que para velo tes que mirar de frente.
- Vemos que e un banco pintado para dar a sensación de que e un kitkat e esta pintado coas cores oficiais da compañía de Nestlé, no centro do banco vemos que esta pintado o logo da compañía con nestle e tamen pon kitkat.
- Utilizan cores chamativas concretamente o vermello e o marron xa que son as cores que leva o kitkat de vedade e por que chaman a atención de lonxe.
- O único texto que se ten e a marca da empresa e o nome concreto do producto.
- Pon o nome do producto e atopase xusto no centro do anuncio.
- Da a sensación de que e real e quere que os que o vexan compren ese producto mostrado.
Fase B- analise comprensivo
- Vai dirixido a xente xoven e rapaces.
- Destacase principalmente as cores e usa letras grande con resaltos.
- Non marcan a competencia.
- Pode quedar coa idea de querer comprar un kitkat.
- Na miña opinión o anuncio e moi box a que da a snsacion de que o banco e un verdadeiro kitkat e ao contrario doutros.
Ben ,aínda aque algo escaso de información
ResponderEliminar