miércoles, 14 de marzo de 2012

Actividade 9.0

9.0 O MARKETING II


-Analise da publicidade
Analizaremos un anuncio publicitario dun medio escrito, da televisión, dun blog,… usaremos os seguintes criterios:
Fase A- analise visual
  1.  Que tipo de imaxen é?
  2.  Encadre e angulo da imaxe
  3.  Descripción do que vemos 
  4.  Que cores se utilizan e por que?
  5. Texto: describe si existe un eslogan ou texto do producto 
  6.  Producto ou logotipo: indica si existe e onde se atopa
  7.  Ideas que quere mostrar o anuncio
Fase B-analise comprensivo
  1. Poboacion ou “target” o que vai dirixido
  2. Estratexia pola que opta a compañía( característica, prezo, a calidade,…)
  3. Refencia a competencia
  4. Resume nunha frase a idea coa que pode quedar un espectador que vexa a campaña
  5. Valoración persol do anuncio
Todos os aparatados teran que estar razoados e xustificados
Desenrrolo: 8 de marzo e 14 de marzo
Prazo de entrega: 15 de marzo ten que estar subida no blog

Fase A: analise visual
  1. E una fotografia dun anuncio. 
  2. É un encadre lineal xa que para velo tes que mirar de frente.
  3. Vemos que e un banco pintado para dar a sensación de que e un kitkat e esta pintado coas cores oficiais da compañía de Nestlé, no centro do banco vemos que esta pintado o logo da compañía con nestle e tamen pon kitkat.
  4. Utilizan cores chamativas concretamente o vermello e o marron xa que son as cores que leva o kitkat de vedade e por que chaman a atención de lonxe.
  5. O único texto que se ten e a marca da empresa e o nome concreto do producto.
  6. Pon o nome do producto e atopase xusto no centro do anuncio.
  7. Da a sensación de que e real e quere que os que o vexan compren ese producto mostrado.
Fase B- analise comprensivo
  1. Vai dirixido a xente xoven e rapaces.
  2. Destacase principalmente as cores e usa letras grande con resaltos.
  3. Non marcan a competencia.
  4. Pode quedar coa idea de querer comprar un kitkat.
  5. Na miña opinión o anuncio e moi box a que da a snsacion de que o banco e un verdadeiro kitkat e ao contrario doutros.

1 comentario: